Re: Dajmy odpor! (bylo:Optimus-gdy uczciwie nie można)

Autor: Juliusz (juliusz_at_wyscigi.multi-ip.com.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 22:37:48 MET DST

Artur R. Stuczynski wrote in message <35AA5FC2.92AF7FE5_at_profex.com.pl>...
>Jacek Kuna wrote:
>
>Szatańska myśl mnie naszła... Niech mnie ktoś sprowadzi na Ziemię,
>jeżeli pomysł jest kiepski.
>Ilu składających jest nas tutaj? Kilkudziesięciu? Kilkuset? Robimy
>tak: zrzucamy się na reklamy w kilku czasopismach, w każdym z nich
>wykupujemy całą szpaltę i umieszczamy własny "informator dla
>kupujących komputery". Tłumaczymy, co to takiego mała firma składająca
>komputery, dlaczego jest bliżej klienta, jakie części umieszcza się w
>komputerze, co to takiego plombowanie i co z niego wynika. Podajemy
> [...]

Pomysl nieglupi, tylko wiesz jak to jest z ludzmi. Tutaj powiedza wszystko,
a jak co do czego przyjdzie to nic z tego nie wyjdzie. A okazac sie moze, ze
kieszonokwego nie wystarczy :)))))))

Ja nie handluje komputerami ale co moge powiedziec na ten temat: Problem
jest taki, ze ten Kowalski niewiele czyta z gazet komputerowych. Jak leci
komputerowy program w TV to przelacza na "spoofowany" teleturniej
Pijanowskiego. Gazety dedykowane odpadaja, giercowe takze.
Pozostaje Super Expres czy cos podobnego.

Juliusz