Re: Naprawde nikt nie ma wavplayera pod DOS ?

Autor: Dominik Mierzejewski (dmg_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 22:38:00 MET DST

Paweł Chałczyński napisał(a) w wiadomości:
<27pq1.3903$%O4.1327986_at_news.tpnet.pl>...
>Czesc.
>Sorry, ze na ta grupe ale nie ma zadnej "os.dos"

ale jest pl.comp.pecet

>Od pewnego czasu szukam pewnego programu,
>sprawa wyglada banalnie ale jakos nadal go nie mam, chodzi o program:
>- odtawarzacz plikow wav zapisanych w 22KHz, 16Bit, mono (moze miec wyzsze
>paramtery)
>- pod DOS'a
>- wywolywany z lini komend "program.exe dzwiek.wav"
>- mozliwie najprostszy, zadnych bajerow graficznych, ma bedac w aktualnym
>trybie tekstowym odtworzyc dzwiek i wrocic do systemu
>- byc FREEWARE, wzglednie SHAREWARE, PUBLIC DOMAIN
>- byc niewielki rozmiarowo
{ciach}

>PS. Moglby byc rowniez modul do TurboPascala do obslugi Sound Blastera 16

No właśnie, skoro masz SB16, to z nim powinien być prosty odtwarzacz pod DOS
nazywa się PLAY.EXE i rezyduje sobie w katalogu, gdzie zainstalowałeś
oprogramowanie do karty.

Pozdrowienia! Greetings!
Dominik Mierzejewski
dominik_at_alpha.net.pl | www.scifi.alpha.net.pl