Re: Ratujcie!!! Caviar WD AC21000

Autor: Adam Gasiorski (agasiors_at_ci.comarch.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 10:56:23 MET DST

> Teraz problem: jak bootuje z HDka to wsio OK, jak bootuje z dyskietki
> (niezaleznie czy bootowa LINUXa czy DOS) wszelki soft uznaje ze dysk jest
> padniety (0 track bad).

Oj dziwnie zachowuja sie niektore dyski po zainstalowaniu Linuxa.Przyklad
kolejnosci instalacji:
W95-Linux(RH5.)-reinstalacja W95 - nic juz nie pomoglo, po kazdej instalacji W95
zawieszal sie. Dopiero fdisk ze starego Linuxa z opcjami.

> Poza tym (co dziwne w caviarach) nie przeszkadza mu
> ze zaloze zworke MASTER (pomimo tego, ze jest sam na tasmie - chodzi dalej).

To samo dzialo sie na moim WDAC-u.Ale jak to teraz zrobic - nie wiem.
Instalowalem kilka razy W95, formatowalem dysk z wieloma opcjami i dopiero za
ktoryms razem udalo sie. Uzyj fdisk-a z Linuxa z opcjami, poczytaj w opisie, to
byl po prostu przypadek. Co najdziwniejsze, zaden inny PC nie widzial tego
dysku. Brzmi to troche jak nieziemskie zjawisko, ale tak bylo.

    Adam Gasiorski