Re: ASUS P28 lub inna plyta glowna???

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 10:54:48 MET DST

"Paweł Rutecki" <motaba_at_zapis.net.pl> napisał(a):

> Usiluje znalezc (kupic)dobra plyte glowna.
> czytalem o nastepujacych modelach:
> - ASUS P28

O takiej nie słyszałem, może pomyliłeś cyferki ?
Asus jest uważany za sprzęt elitarny (dobry ale bardzo drogi)

> - PC-CHIPS I440LX

PC-CHIPS uchodzi za jedną z najgorszych firm, to czy płyta działa
prawidłowo jest dziełem przypadku ;->

> byc moze ktos spotkal sie i testowal inne modele i twierdzie ze sa
> lepsze????
> Prosze o rade......
>
> Pawel Rutecki

1> \|||||/
2> ( o o )
3> -------oooO---(_)---Oooo----------
4>
5> Cafe mediana http://www.cafe.zapis.net.pl
6> e-mail: cafe_at_zapis.net.pl
7> 63-400 Ostrów Wielkopolski
8> Rynek 21 tel. (0-62) 736-26-40
9> kontakt: Paweł Rutecki
10> motaba_at_zapis.net.pl IRC: Motaba
1> .oooO
2> ( ) Oooo.
5> (_/

I skróć siga !!!

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...