Ratujcie!!! Caviar WD AC21000

Autor: Jacek Skaznik (jacekska_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 13 Jul 1998 - 00:37:40 MET DST

Mam maszyne w nastepujacej konfiguracji:
Plyta DFI na VXie
32MB RAMu
Cyrix P166+
itd.
na 1 kanale zalozony dysk jak w topicu i nic wiecej
na 2 kanale CD-ROM (PHILIPS).
Teraz problem: jak bootuje z HDka to wsio OK, jak bootuje z dyskietki
(niezaleznie czy bootowa LINUXa czy DOS) wszelki soft uznaje ze dysk jest
padniety (0 track bad). Poza tym (co dziwne w caviarach) nie przeszkadza mu
ze zaloze zworke MASTER (pomimo tego, ze jest sam na tasmie - chodzi dalej).
Nie moge przez to zainstalowac LINUXa, jak mi sie cos sypie musze latac do
kumpla zeby go podpial jako drugi dysk i sformatowal itd. Czy ktos sie z tym
spotkal? Wydaje mi sie ze moze to byc padnieta elektronika (bo chyba nie
talerze, w koncu boot z HDka przechodzi bez problemu. Jesli ktos cos wie, to
prosze o szybki kontakt bo juz sily z nim nie mam

-
Jacek Skaźnik
Politechnika Śląska : jacekska_at_zeus.polsl.gliwice.pl :
http://www.python.w.pl
Magazyn3D : jskaznik_at_helion.com.pl : http://www.helion.com.pl/3D
IRC : python_at_irc.pl : pyth0n : #gliwice
GSM : +48 603 189 005
-