Re: burdel przy win98

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Mon 13 Jul 1998 - 08:58:41 MET DST

On 1998-07-09 mes_at_friko.onet.pl said:
>Masz coś przeciwko temu?

To baw sie dalej ale nie zabieraj glosu w
powaznych sprawach ...

>Jeśli się nie zreformujesz to wypadniesz z gry.

Cale szczescie ze nie mam do czynienia z lameria :-))

>Twój pracodawca nie będzie z Ciebie zadowolony.

Moj pracodawca ceni sobie wydajnosc personelu i mozliwie
pewne zabezpieczenie danych przez "przypadkowym" znikaniem.

>A dlaczego? Bo to zwykli użytkownicy decydują na jakiej platformie
>będą pracować, a nie administratorzy systemów.

Moze tacy "zwykli" jak Ty, co to komputer traktuja jako
konsole do gier ale w firmie uzytkownicy nic nie maja
do gadania na temat pod jakim systemem DOS czy AIX
beda ich aplikacje pracowac bo nie maja o tym pojecia
to po pierwsze, a po drugie takie decyzje podejmuje sie
na odpowiednim szczeblu zarzadzania gdzie coraz mniej jest
specjalistow od "komputeryzacji a'la ZX Spectrum"
podpierajacych sie lektura Bajtka czy innych tego typu
gazetek ...
Tak wiec, poki jeszcze nie wszystkim M$ wypral mozgi
do czysta, nie grozi mi bezrobocie :-)))
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive