Re: burdel przy win98

Autor: Mariusz Slocki (mes_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 15 Jul 1998 - 00:55:11 MET DST

>To baw sie dalej ale nie zabieraj glosu w
>powaznych sprawach ...
>Moze tacy "zwykli" jak Ty, co to komputer traktuja jako
>konsole do gier ...
Słabo wyciągasz wnioski co do mojej osoby.
Masz za mało danych żeby tak pisać (chyba, że urojone).
Nie masz pojęcia o Windowsach (bo skąd skoro ich nie używasz).

>Cale szczescie ze nie mam do czynienia z lameria :-))
Traktuję to zdanie jako zaliczenie do grona "efficienterii".
I'm brilliant. He, he!

Co do reszty, całkowicie akademicka dyskusja.
Na tym kończę tak "poważną" dyskusję.

Pa. Pa.