Re: Low-level format

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 12 Jul 1998 - 00:54:09 MET DST

On Fri, 10 Jul 98 21:29:14 +0200, "roman_at_silesia.pik-net.pl"
<roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org> wrote:

>O to, że dysk odmówił wykonania rozkazu 'sformatuj ścieżkę' i tyle. Prawidłowo
>zresztą, bo low-level na nowoczesnych dyskach to samobójstwo.

Raczej ze dysk jest prawdomowny... Niektore przyjmuja bez zajakniecia
rozkaz, grzecznie potwierdzaja realizacje i maja bios w glebokim
powazaniu - nie takie one glupie aby sie dac byle biosowi formatowac.
Generalnie z niskiego formatu to mozna uaktualnic tablice relokacji
czy etykiety sciezek - ale to sie robi firmowymi programami a nie tym
zabytkiem z biosu (toz tobyli do dyskof MFM!).

Darek