Re: Rozszerzenie *.ps

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 12 Jul 1998 - 00:54:11 MET DST

On Sat, 11 Jul 1998 12:24:18 +0200, Janek <chrom1_at_kki.net.pl> wrote:

>Kto mi powie jaki znany program (lub nieznany) odczytuje rozszerzenie
>pliku *.ps
>Taki plik to sie chyba nazywa Postscript czy jakos tak.
>Dziekuje za pomoc.

Kazda drukarka postscriptowa :-)))
PostScript jest jezykiem opisu strony - i jako taki sluzy glownie do
sterowania drukarkami i naswietlarkami. W postaci Encapsulated
Postscript (plik bez danych ustalajacych skalowanie, znacznikow
poczatku i konca strony) uzywany jest do zapamietywania i przenoszenia
grafik wektorowych.
Jesli chcesz sobie podejrzec zawartosc pliku postscriptowego lub
wydrukowac go nie majac drukarki postscriptowej to poszukaj w sieci
programiku o nazwie Ghost Script - jest to interpreter postscriptu
pozwalajacy na podglad i drukowanie postscriptu - program jest
darmowy, sprawdzony i dziala jak zloto...

Darek