Re: Transfery z różnych dysków

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 11 Jul 1998 - 00:01:40 MET DST

Thu, 09 Jul 1998 11:14:17 GMT, "The Great Cornholio"
<cornhole_at_friko5.onet.pl> piszesz:

>Mam prośbę do osób używających dysków o pojemności około 3.2GB różnych firm,
>działających na zwykłym EIDE (nie na UDMA)
>Czy możecie mi przesłać pomiary transferów i czasów dostępu?
>Najlepiej by mi pasowały transfery mierzone zwykłym dosowym SysInfo.
>Chcę po prostu kupić dysk ok.3.2GB ale nie wiem jeszcze co wybrać :((

Zainwestuj 13zl w ostatni numer c't (14/98), wlasnie pojawil sie w
Empikach. Jest tam tabelka 260 roznych HDD, gdzie podaja dla kazdego
miedzy innymi czas dostepu, transfery przy zapisie i odczycie,
wielkosc cache, glosnosc pracy, w sumie ponad 10 _zmierzonych_
parametrow.

Z dyskow okolo 3GB najlepiej wypada Fujitsu Picobord i Quantum SE.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)