Transfery z różnych dysków

Autor: The Great Cornholio (cornhole_at_friko5.onet.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 13:14:17 MET DST

Mam prośbę do osób używających dysków o pojemności około 3.2GB różnych firm,
działających na zwykłym EIDE (nie na UDMA)
Czy możecie mi przesłać pomiary transferów i czasów dostępu?
Najlepiej by mi pasowały transfery mierzone zwykłym dosowym SysInfo.
Chcę po prostu kupić dysk ok.3.2GB ale nie wiem jeszcze co wybrać :((

Wielkie dzięki za pomoc
Jeśli to Wam nie przeszkadza, to proszę też na priva

                            T H E   G R E A T   C O R N H O L I O
      e-mail:   cornhole_at_friko5.onet.pl ,  przemneu_at_zst.bytom.pl
                                             cornhole_at_polbox.com