Re: Padniety twardysk na gwarancji

Autor: Tomasz 'Pilot\ (tommink_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 18:07:57 MET DST


>Wszystko zalezy o gwarancji, a dokladniej o jej warunkow..........
>1. Gwarancja musi byc podpisana
>5. Wazna jest gwarancja i tylko gwarancja i nic na "morde" - w razie napraw

Istnieje jeszcze rękojmia, która od gwarancji różni się tym, że gwarancję
oferuje sprzedawca na _swoich_ warunkach, zaś rękojmia narzucana jest przez
Kodeks (chyba Cywilny). Okres rękojmi trwa zawsze rok, zobowiązuje ona (o
ile pamiętam) do wymiany wadliwego sprzętu nieodpłatnie i jeszcze jakichś
innych rzeczy - nie pamiętam szczegółów, ale dla kupującego jest ona całkiem
korzystna. Żeby egzekwować swoje prawa wynikające z rękojmi sprzedawcy
wystarczy _dowód zakupu_.
Tylko nie proście o szczegóły, bo ja już z prawa mało pamiętam (2 sem. 3
lata temu) a kodeksu i tak attachmentem nie prześlę.

--
Tomasz "Pilot" Minkiewicz
tommink_at_kki.net.pl
Nigdy nie zapomnę, jak pierwszy raz uruchomiłem Windows...
ale może kiedyś wybaczę.


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 17:24:27 MET DST