Re: Padniety twardysk na gwarancji

Autor: driller (spam_at_niet.pl)
Data: Fri 10 Jul 1998 - 00:10:31 MET DST

Tak ale rekojmia trwa rok, gwarancja 24 miesiace ...........
Poza tym w Kodeksie Cywilnym nigdzie nie jest napisane, ze trzeba wymienic
nieprodukowany sprzet na nowy lepszy nieodplatnie. Tak wiec jest w
przyblizeniu jak napisalem wczesniej - pracuje w firmie komp. jako serwis i
troch wiem cos na ten temat, ale teraz mam wakacje ..............
I trzeba bylo nie spac w szkole :-)))))))))))
driller
driller_at_friko4.onet.pl
nie uzywaj autoreply na e-mail: spam_at_niet.pl