Re: Błagam, moje życie od tego zależy.

Autor: Gwidon S. Naskrent (naskrent_at_hoth.amu.edu.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 12:18:24 MET DST

On Wed, 8 Jul 1998, Sebastian Krawczyk wrote:

#>Matka dziewczyny prosila mnie, bym Jej zalatwil Subiekta, Rachmistrza, itp.
#>Mam je pirackie (na zasadzie try before you buy) i przy uruchamaniu dwoch
#>powyzszych wyskakuje: Cannot locate required version of FoxPro. O co tu
#>chodzi? Trzeba miec FoxPro aby oba funkcjonowaly? I co to jest FoxPro
#>(mniemam, ze jakis arkusz).

FoxPro to baza danych, kompatybilna z dBase. Poniewaz jednak nie wiadomo
jaka to wersja jest "required", niewiele sie da zrobic i juz.

GSN