Re: Błagam, moje życie od tego zależy.

Autor: Mariusz R. (mariusz_at_insert.com.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 14:35:24 MET DST

On Wed, 8 Jul 1998 23:02:48 +0200, "Sebastian Krawczyk"
<sebanr1_at_friko2.onet.pl> wrote:

>Matka dziewczyny prosiła mnie, bym Jej załatwił Subiekta, Rachmistrza, itp.
>Mam je pirackie (na zasadzie try before you buy) i przy uruchamaniu dwóch
>powyższych wyskakuje: Cannot locate required version of FoxPro. O co tu
>chodzi? Trzeba mieć FoxPro aby oba funkcjonowały? I co to jest FoxPro
>(mniemam, że jakiś arkusz).
>Błagam pomóżcie, w sobotę jadę do Niej do domu i muszę Jej to pokazać, jak
>te programy działają.
>Odwdzięczę się jak mogę.

Hmm,wydaje się że wiem ... oczywiście że wiem jak to rozwiązać
(rozwiąznie jest banalne, a właściwie jest ich kilka).

Ale dla Ciebie mam inną propozycję: kup matce dziewczyny legalne
pakiety Subiekta i Rachmistrza, a dziewczynie bukiet kwiatów (możesz
też spróbować inną kombinację, choc ta powinna gwarantować sukces).

Mariusz Rozycki
InsERT, Wroclaw, Poland
mariusz_at_insert.com.pl