Błagam, moje życie od tego zależy.

Autor: Sebastian Krawczyk (sebanr1_at_friko2.onet.pl)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 23:02:48 MET DST

Matka dziewczyny prosiła mnie, bym Jej załatwił Subiekta, Rachmistrza, itp.
Mam je pirackie (na zasadzie try before you buy) i przy uruchamaniu dwóch
powyższych wyskakuje: Cannot locate required version of FoxPro. O co tu
chodzi? Trzeba mieć FoxPro aby oba funkcjonowały? I co to jest FoxPro
(mniemam, że jakiś arkusz).
Błagam pomóżcie, w sobotę jadę do Niej do domu i muszę Jej to pokazać, jak
te programy działają.
Odwdzięczę się jak mogę.

--
sebanr1_at_box43.gnet.pl