Re: Jaka karte sieciowa kupic - help ~~

Autor: Juliusz (juliusz_at_wyscigi.multi-ip.com.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 00:50:30 MET DST

Mariusz Gorczyński wrote in message <6o0n04$88l$1_at_gemini.webcorp.com.pl>...
>Witam!
>
>W tą sobotę mam zamiar kupić na giełdzie w W-wie przy Grzybowskiej dwie
>karty sieciowe. Muszą to być jak najtańsze ( i kompatabilne z NE2000) , bo
>są mi potrzebna tylko do grania. Najlepiej, jak jedna z nich była by na
>złączu ISA, a druga PCI , ale by nie było z ich połączeniem wiekszych
>problemów, a i obie miały drivery do Win95. Mogą być nawet używane, ale
>potrzebuje gwarancji na trzy miesiące (potem i tak pewnie je wywale). Czy
>ktoś mógł by mi polecić jakie są najlepsze/najtańsze i u kogo kupować.

> [...]

Nowych kart nie ma co kupowac bo sa drogie, ale polecam na gieldzie kupic
karty 3Com Etherlink III 508/509 - sa to karty ISA ale niczym od PCI sie nie
roznia. Maja 3 wyjscia na skretke, koncentryk i UDP. Uzywane kosztuja od 50
do 70 zl. Sa takze 3Com Etherlink XL PCI ale sa nieco drozsze.

Tak na marginesie - zastanawialo mnie zawsze skad te ceny i tyle tych
3Com-ek na gieldach. Mam wrazenie, ze wiekszosc to kradzione z firm czyli z
wlamow wiec zanim kupisz upewnij sie czy sa legalne.

Juliusz