Re: ha...znowu dyski !!?

Autor: melkor (melkor_at_kki.net.pl)
Data: Thu 09 Jul 1998 - 00:50:19 MET DST

> Drugie pytanie: ten nowy dysk zainstaluje oczywiscie jako nadrzedny na
tym
> samym kontrolerze co stary...noi wlasnie czy ten stary (Seagate 850MB)
nie
> bedzie spowalnial nowego??? I czy nie beda sie gryzly...nie powinny w
koncu
> tej samej firmy...ale rozne plataja figle :-)
> Jesli ktos znajdzie czas to prosilbym o jakies sugestie mimo ze nurza juz
> Was te tematy...czesto powtarzajace sie ;-|
> Pozdrawiam wszystkich grupowiczow i z gory dzieki za jakiekolwiek rady.
> Silver

na pewno bedzie spowalnial, mialem podobny problem i niestety tak
sie dzialo :(. ja mialem nec'a 345mb i kupilem seagate 1,2gb, podlaczylem
na ten sam kontroler i stary nec spowalnial seagate'a niestety. nie powinny
sie gryzc, acz trzeba chyba bedzie zrobic indywidualne ustawienia pod
biosem dla tego nowego hdd...

melkor

melkor_at_kki.net.pl