Jaka karte sieciowa kupic - help ~~

Autor: Mariusz Gorczyński (otaku_mg_at_friko4.onet.pl)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 19:43:05 MET DST

Witam!

W tą sobotę mam zamiar kupić na giełdzie w W-wie przy Grzybowskiej dwie
karty sieciowe. Muszą to być jak najtańsze ( i kompatabilne z NE2000) , bo
są mi potrzebna tylko do grania. Najlepiej, jak jedna z nich była by na
złączu ISA, a druga PCI , ale by nie było z ich połączeniem wiekszych
problemów, a i obie miały drivery do Win95. Mogą być nawet używane, ale
potrzebuje gwarancji na trzy miesiące (potem i tak pewnie je wywale). Czy
ktoś mógł by mi polecić jakie są najlepsze/najtańsze i u kogo kupować.

Za wszelkie informacjie będe bardzo wdzięczny.

Mariusz Gorczyński

P.S. Czy jest jakaś możliwość stworzyć minisieć opartą na tych dwóch kartach
i przyłączone do tego dwa kompy jeden przez modem, drugi przez serial port
pod '95 lub ostatecznie pod NT 4.00, bez kupowania dodatkowych urządzeń
 chyba że ich cena nie przekroczy 50 zł).

--
Wyslano przez Serwis RUBIKON - http://www.rubikon.net.pl