Re: ha...znowu dyski !!?

Autor: Silver (silver_at_box43.gnet.pl)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 16:59:06 MET DST

Paweł Boguszewski napisał(a) w wiadomości:
<35A36169.48B73389_at_1234nencki.gov.pl>...
>To zależy jaka to jest 850ka.
Jest to 850 MB Seagate Medalist!
> Jeżeli to jest spadek po connerze to może być CFS
>lub CFA. Generalnie ten drugi (mam jeszcze ogyginalny connerowski) działa
ze
>wszyskim bez problemów na PIO4. Pewnie twoja płyta też nie ma UDMA, więc to
>maxymalna szybkość. Możesz do niego IMHO dać prawie wszystko. Co do CFS to
>czasami działa na PIO3 i wtedy spowalnia. Można go dać na secondary IDE.
> Co do kupna dysku to zwróć uwage przede wszystkim na:
>1. Długość gwarancji u producenta i sprzedawcy.
W moim miescie jest to zazwyczaj 24 m-ce !?
>2. Rękojmie u sprzedawcy
>3. cene, pojemność, prędkość, firme.
Upatrzylem sobie jedna firme wlasciwie tam gdzie kupilem kompa, ngdy niebylo
powaznieszych problemow z reklamacja (nawet nie bylo sprzeciwu-jak sam
instalowalem sobie Cd-roma i modem i karte muzyczna), jest to firma na
licencji niemieckiej...i jest w miare tanio!!!!!:-))

>Czasem ważniejsza jest możliwość wymiany na nowy jak padnie, niż 5%
szybkości
>więcej.
Tu sie zgadzam, jednak chyba zdecydyje sie na Segate 4,3GB!8-D
>Ganeralnie, z tego co czytam, to obecnie na topie są HDD IBM
Moze i sa na topie ale nie jestem do nich przekonany!;-)
Pozdrawiam Silver.
silver_at_box43.gnet.pl
UIN: 10760457