Re: ha...znowu dyski !!?

Autor: Łukasz Bajoński (lbajon_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 21:58:14 MET DST

"Silver" <silver_at_box43.gnet.pl> napisał(a):

> Witam!
> Znowu oklepane pytanie o dyski.
> Mam zamiar dokupic sobie dysk (drugi)bo stary wysluzony (850MB) nie daje juz
> rady z pomieszczeniem ...rupieci i nietylko.
> A wiec do rzeczy chcialby kupic dysk Seagate 3,2 lub 4,3 GB i jestem ciekaw
> jak jest opinia tych (i nietylko) ktorzy urzywaja obecnie tych dyskow, a
> moze ktos podunie jakis inny pomysl...inna firma (byle miescilo sie to do
> 750zł).

Jak ma być takio i dobrze to leć na giełdę i zobacz czy są jeszcze
Caviary 4 GB bez UDMA, ostatnio były w śmiesznych cenach, ja kupiłem
na rachunek VATowski za 580 zł ! Są naprawdę bardzo szybkie, szybsze
od wielu UDMA !

> Drugie pytanie: ten nowy dysk zainstaluje oczywiscie jako nadrzedny na tym
> samym kontrolerze co stary...noi wlasnie czy ten stary (Seagate 850MB) nie
> bedzie spowalnial nowego??? I czy nie beda sie gryzly...nie powinny w koncu
> tej samej firmy...ale rozne plataja figle :-)

Jeśli masz w miarę nową płytę która pozwala ustawiać osobne PIO dla
każdego dysku to spowolnienie będzie nie zauważalne.

> Silver

Łukasz Bajoński lukasz_at_grafinet.com.pl
GRAFINET S.C. www.grafinet.com.pl
 Zapracujmy razem na twój sukces ...