Re: p o m o c y >>> problem z numerem 0202122

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 23:54:38 MET DST

Sqnx napisał(a) w wiadomości: <3Qvo1.1801$SK1.582717_at_news.tpnet.pl>...
>czesc!
>Od niedawna jestem "szczesliwym" posiadaczem modemu
>ZOOM 34l, laczac sie z internetem uzywam numeru dostępowego telekomuny...
>Problem tkwi w tym, ze do polaczenia sie potrzebuje czasami nawet
kilkunastu
>prob.
>Wyglada to mniejwiecej tak: komputer po "dogadaniu" sie co do polaczenia
>wyswietla okno terminala w ktorym zamiast prozby o podanie hasla pojawiaja
>sie dziwne krzaczki.
>Probowalem juz chyba wszystkiego, problem nie tkwi rowniez w ustawieniach
> [...]

Nie jestes pierwsza osoba ktora widzi krzaczki.
Moj kloga ma to samo , a i kilka postow w tej sprawie tez bylo.

Sir Slayer
slayer_at_kki.net.pl "You might be a king or just a sweeper
slayer_at_box43.gnet.pl but sooner or later
Gdynia (0) 601 68-00-69 you'll dance with the reaper"