PCKurier 14/98 - twarde dyski !!!

Autor: Tomasz Lisowski (tlis_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 11:23:28 MET DST

W wymienionym w temacie numerze PCKuriera pojawiło się zestawienie twardych
dysków z cenami brutto dla końcowego użytkownika.
Zaskoczyła mnie bardzo niska cena dysków rzędu 6,4-6,5 GB produkcji Seagate.
Czy to możliwe, żeby cena brutto dla End-usera wynosiła 828 zł, kiedy
jeszcze 2-3 tygodnie temu nie było niżej od 950 zł.
Sprawdzałem ceny w mojej okolicy (Szczecin) i nie widziałem sklepu, który
sprzedawałby w cenie poniżej 900 zł.

Czy jest to pomyłka osoby, która opublikowała zestawienie, czy też
rzeczywiście takie ceny teraz są?

Chciałbym w lipcu zakupić dysk EIDE o pojemności rzędu 6,4 GB, więc jest to
dla mnie istotne zagadnienie. Myślę o zakupieniu Seagate'a, gdyż posiadany
przeze mnie Decathlon 850MB włożę wtedy do kieszeni, a dwa dyski tego samego
producenta powinny chyba ze sobą współpracować.

Czy mam rację? Czy może poradzilibyście mi zakup innego dysku tej
pojemności?

Pozdrawiam

Tomek Lisowski