Re: p o m o c y >>> problem z numerem 0202122

Autor: Michał Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 00:42:53 MET DST

> czesc!
> Od niedawna jestem "szczesliwym" posiadaczem modemu
> ZOOM 34l, laczac sie z internetem uzywam numeru dostępowego telekomuny...
> Problem tkwi w tym, ze do polaczenia sie potrzebuje czasami nawet
> kilkunastu
> prob.
> Wyglada to mniejwiecej tak: komputer po "dogadaniu" sie co do polaczenia
> wyswietla okno terminala w ktorym zamiast prozby o podanie hasla pojawiaja
> sie dziwne krzaczki.
> Probowalem juz chyba wszystkiego, problem nie tkwi rowniez w ustawieniach
> [...]

Ja czesciowo rozwazalem moj problem za pomoca reklamacji w TP SA. Czesciowo
, bo po tygodniu wrocilo do normy.

A na powaznie , to linia jest do pi......Sproboj ustawic modem na mniejsza
predkosc, moze polaczy sie prawidlowo.Sprawdz, czy masz najnowszy sterowni (
*.inf) do modemu- znajdz plik modemlog.txt i zobacz , czy nie masz w nim
kwiatkow w stylu:

"...modem compression off or unknown...."
No i niestety Zoom to modem na dobre linie.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu
Microsoft Windows 95:
               What do I have to fix today?