Cache w Pentium II

Autor: Jacek Kuchta (jacekk_at_atos.warman.com.pl)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 10:30:53 MET DST

Hej,

mam taka sprawkę. Jak się dobrze (mam nadzieję) orientuję, na płytach
głównych z chipsetem Intela przy 512 kb cache on board płyta keszuje
only 64 MB. Czy tak samo jest w Pentium II ?
Poza tym przymierzam się właśnie do kupna Pentiuma II i w zwišzku z tym
ma kilka pytań:

1. Jakš płytę głównš polecacie ? Słyszalem np, że SOYO robi
nienajciekawsze płyty pod PII.
2. Jaki procesor. Chodzi mi o najkorzystniejszy wybór stosunku prędkości
do ceny.
3. No i jak to z tym AGP, opłaca się czy nie ?

Wielkie dzięki za wszelakie info.

Jacek Kuchta