Re: Cache w Pentium II

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 23:57:19 MET DST

Wed, 08 Jul 1998 08:30:53 GMT, Jacek Kuchta
<jacekk_at_atos.warman.com.pl> piszesz:

>Hej,
>
>mam taka sprawkę. Jak się dobrze (mam nadzieję) orientuję, na płytach
>głównych z chipsetem Intela przy 512 kb cache on board płyta keszuje
>only 64 MB. Czy tak samo jest w Pentium II ?

W przypadku P II cache L2 znajduje sie w pakiecie procesora, tam w
srodku jest plytka drukowana z pamieciami i kontrolerem cache. Plyta
glowna jest gola (a i tak droga - wyrazy uznania dla wlasiciela
patentow).

Problem cachowania jest oczywiscie podobny, tylko ograniczenie lezy
dalej, tzn. dla P2 233 do 300 cachowalne jest 512MB, dla P2 350 i
wiecej max 2GB. W przypadku P2 333 sa dwie wersje, do 512MB lub 2GB.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski

(usun cyfry z mojego adresu / remove digits from my address)