Re: Cache w Pentium II

Autor: Sebastian Gołębiewski (seba_at_koma-tvk.com.pl)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 11:36:59 MET DST

>1. Jakš płytę głównš polecacie ? Słyszalem np, że SOYO robi
>nienajciekawsze płyty pod PII.
Najlepszym wyborem pod PII jest plyta ASUS P2B na chipie BX mnoznik x 8 i
czestotliwosci 66,75,83,103,113
Druga plyta jest Abit tez na BX ma bardzo podobne parametry oraz jest
bezworkowa.
>2. Jaki procesor. Chodzi mi o najkorzystniejszy wybór stosunku prędkości
Najlepszym zakupem (oczywiscie to jest tylko moj wybor ktory ci polecam) PII
266 ktorego sobie podkracasz (4 x 75 = 300) ( 3 x 103=309 musza byc
DOBRE!!! DIMMY 10ns a najlepiej kupic od razu PC-100 7ns) lub (4 x 83=333)
trzecia opcja dziala ale nie wszystkim
(DLACZEGO mi niedziala !!!).
>3. No i jak to z tym AGP, opłaca się czy nie ?
W tej chwili lepsze karty typu DIAMOND VIPER 330 na chipie RIVA(oczywiscie
jest to karta uniwersalna to znaczy dosyc dobra do 2D i jesli niejestes
maniakalnych graczem w 3D) sa w takiej samej cenie PCI I AGP.
Wiec lepiej wybrac AGP pod ktora zostanie dopiero pisany soft

PoZdRoWiEnIa

Seba