Re: Grupy dyskusyjne off-line - problem

Autor: Andrzej Abraszewski (abra_at_biol.uni.lodz.pl)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 07:13:51 MET DST

Tomasz Radko wrote:

> Jest tak: do internetu mam dostep tylko w pracy. Nie bardzo mi
> wypada spędzać pół dniówki w grupach dyskusyjnych.
>
> Rozwišzanie: wybrać grupy, wyjść w off-line ścišgajšc posty z wybranych
> grup i następnie zabrać do domu odpowiednie pliki. Właśnie: co musze
> przekopiować? Próbowałem zawartość katalogu NetScape\Users|mój_profil
> ale nie działa. Może trzeba jeszcze coś grzebnšć w rejestrze, w moim
> domowym komputerze?
>
> Help!

Zaloz sobie w messengerze folder Dom. (LocalMail->New Folder)
Zaznacz sobie wszystko co chcesz w folerze danej grupy dyskusyjnej i
nacisnij
ikonke File, dalej wybierz Dom i nacisnij Enter. Wszystko co masz
zaznaczone skopiuje Ci sie do tego folderu. Moze pojawic sie problem
z postem w postaci samego naglowka (bywaja takie - z reguly sa nie
odhaczone jako przeczytane). Tu procedura kopiowania moze sie
zawiesic. Czasmi i NC sie wywala.
Acha. Zawartosc folderu grupy oczywiscie pozostaje (w przeciwienstwie
do folderu e-mailowego ktory zostaje oprozniony - przeniesiony).

Procedure mozesz powtorzyc dowolna ilosc razy. Folder dom moze zawierac
podfoldery o nazwach np Pecet, Chemia, Sex ...

Teraz wystarczy taki folder (Dom) skopiowac na dyskietke (kopiowanie
pliku indeksowego dom.snm nie jest konieczne ).

W domciu skopiuj ten plik do katalogu ..\Users\Twoj profil.
Bedzie on juz widoczny prze NC.

I to by bylo na tyle. Vivat Mozilla.

Pozdrawiam
         A.A.