Re: Czym sie rozni Celeron od reszty ?

Autor: Konrad \ (csl_at_cdprojekt.com)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 03:57:42 MET DST

S wiec:
CELERON rozni sie od PII tym ze nie ma cache`u. W momencie gdy na plycie tez
go nie ma , a w wiekszosci plyt do PII tak jest , to jest nie ciekawie.

Xeon Rozni sie od PII : adresuje do 64 GB a pII 4 GB
PII mozna laczyc do 2 prockow , a Xeona do 4
PII nie ma tzw klastrowalnosci, a Xeon MA.
sa jeszcze inne mniej wazne roznice :)
XEON jest typowym procem do powaznych serwerow
A pII nie

CSL