Grupy dyskusyjne off-line - problem

Autor: Tomasz Radko (trad_at_kki.net.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 13:06:31 MET DST

    Jest tak: do internetu mam dostep tylko w pracy. Nie bardzo mi
wypada spędzać pół dniówki w grupach dyskusyjnych.

Rozwišzanie: wybrać grupy, wyjść w off-line ścišgajšc posty z wybranych
grup i następnie zabrać do domu odpowiednie pliki. Właśnie: co musze
przekopiować? Próbowałem zawartość katalogu NetScape\Users|mój_profil
ale nie działa. Może trzeba jeszcze coś grzebnšć w rejestrze, w moim
domowym komputerze?

Help!

TRad