Re: ha...znowu dyski !!?

Autor: Witold Przygoda (wp_at_cyberdude.com)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 22:01:12 MET DST

"Silver" <silver_at_box43.gnet.pl> wrote:

>A wiec do rzeczy chcialby kupic dysk Seagate 3,2 lub 4,3 GB i jestem ciekaw
>jak jest opinia tych (i nietylko) ktorzy urzywaja obecnie tych dyskow, a
>moze ktos podunie jakis inny pomysl...inna firma (byle miescilo sie to do
>750zł).

Wiem ze to nie ma dla ciebie praktycznego znaczenia, ale np.
IBM DHEA36480, 6.4GB U/DMA, 9ms kosztuje w Niemczech 358 DM.
Ja sobie kupilem ostatni 8.4 GB (teraz kosztuje 478 DM).

>Drugie pytanie: ten nowy dysk zainstaluje oczywiscie jako nadrzedny na tym
>samym kontrolerze co stary...noi wlasnie czy ten stary (Seagate 850MB) nie

Jesli masz Decathlon (a chyba taki masz, bo ja tego IBM-a dolozylem
wlasnie do Seagate 850 MB), to mimo iz jest to "stary" i maly dysk,
to jest to jeden z najlepszych dyskow i na pewno nie bedzie
spowalnial. Inna sprawa, ze musialem go przepiac na slave,
a nowy duzy dysk jest jako master.
Inymi slowy, nie musisz koniecznie kupowac Seagate, zeby dyski
dzialaly razem.

wp