Re: - !!! PIRATOW ZA JAJA !!! --

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 15:59:52 MET DST

Jerzy Slominski napisał(a) w wiadomości:
<35A1C413.23C6_at_ucts.uni.torun.pl>...
>Przeciez cala masa niezlego oprogramowania jest naprawde ZA DARMO. PC
>WORLD Komputer na swoich krazkach dal cala serie programow Lotusa,
>wystarczy sie po prostu zarejestrowac. Mysle, za Ami, 123, Approach etc.
>(plus programy Micrografx) naprawde wystarcza. Ale jak ktos lubi
>dorabiac ideologie do tego co robi, to ja dorabiac bedzie. Sam nie
>jestem bez grzechu, ale w koncu po co oklamywac samego siebie? No,
>chyba, ze sie lubi byc oklamywanym, co zreszta widac w polityce, gdzie
>najwieksze powodzenie maja oszolomy i inni oszusci polityczni, a tych
> [...]

Masz racje!
Pc World Komputer rzeczywisie zamieszcza programy ktore sa zupelnie legalne
i daja duze mozliwosci.
Wiekszosc ludzi nie zwraca na nie uwagi bo ma juz zainstalowane pirackie
nowsze wersje tych programow. ( Na Pc World sa tylko wersje z przed kilku
lat) Zgadzam sie ze przy pomocy tych programow da sie zrobic 99% potrzebnych
prac.
Zostaje tylko zakup oryginalnego systemu operacyjnego.
Jesli chodzi o piractwo to jest ono zbyt popularne.
Nikt nie zaineresuje sie programem z przed dwoch lat jezeli za Pc Worlda
placi 10 PLN a za piracka plyte z Corelem, Windowsem, Officem , Photoshopem
i innymi zaplaci 20PLN.
Piractwo jest zbyt popularne i bezkarne by ludzie zrezygnowali z uslug
piratow.
Do tego trzba niestety decyzji politycznych, a nasi politycy sa niestety
malo rozgarnieci. ( staralem sie byc delikatny)
Jak narazie zajmuja sie niszczeniem gospodarki i kontaktow zagranicznych
wiec nie maja czasu na walke z piractwem.
Niestety walka z piratami nie moze polegac tylko na karaniu tego procederu.
Bardzo wazne jest to by przecietnego polaka bylo stac na zakup oryginalnego
i nowego oprogramowania. Jezeli nie bedzie tak duzego popytu to piractwo nie
bedzie tak oplacalne.
Narazie trzeba czekac. Moze za kilka lat pilitycy nie beda sie zajmowac
wypominaniem sobie starych dziejow tylko zabiora sie za konkretna robote.

Sir Slayer
slayer_at_kki.net.pl "You might be a king or just a sweeper
slayer_at_box43.gnet.pl but sooner or later
UIN : 11123857 you'll dance with the reaper"
Gdynia (0) 601 68-00-69