Re: - !!! PIRATOW ZA JAJA !!! --

Autor: Jarosław 'ALGI' Zagórski (algi_at_kki.net.pl)
Data: Wed 08 Jul 1998 - 15:41:33 MET DST

Dnia Tue, 7 Jul 1998 15:59:52 +0200, "Slayer" <slayer_at_box43.gnet.pl>
napisał(a):

>Jak narazie zajmuja sie niszczeniem gospodarki i kontaktow zagranicznych
>wiec nie maja czasu na walke z piractwem.
Taaaa, szczególnie ci ludzie z Warszawy co wygonili Michaela Jacksona
Ja tam go za bardzo nie lubię ale jak gościu przyjeżdża z kupą kasy i chce
walnąc park rozrywki na tyyyyyle hektarów to powinni to łapać a nie jęczeć
że to i tamto
>Bardzo wazne jest to by przecietnego polaka bylo stac na zakup oryginalnego
>i nowego oprogramowania. Jezeli nie bedzie tak duzego popytu to piractwo nie
>bedzie tak oplacalne.
Zgadzam się..
Byłem z 4 lata temu w Niemczech na dwa tygodnie... Pod domem w którym
mieszkałem był sklep komputerowy... kuuuupe gier, no ale ja to sobie mogłem
je tylko pooglądać
No i taki 14 latek przychodzi i sobie chodzi posklepie, i chodzi i łapie
pudełko... fajnie ma... chodzi dalej i drugie, zaraz trzecie a potem
czwarte!!!! Kompletna załamka.....
Tuż przed moim wyjazdem pojawił się w sklepie jeszcze raz.... i kupił
następne 2 gry!!! Wszystko jak na tamte czasy nowości!!!
W dwa tygodnie 6 gier!!! Pomyślcie iloe kosztują u nas gry... 6 x 1XX
zł=6XX lub 7XX lub 8XX zł...

A tak przeciętnie to ludzie kupowali po 2-3 gry...
być może to był bogacz ale AFAIK co mi mówił brat który tam mieszka to u
nich normalka....

I tym pessymistycznym akcentem.....

--
Jarosław 'ALGI' Zagórski