Re: Pomocy!!

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 16:47:12 MET DST

wojt napisał(a) w wiadomości: <6n5g39$d52$1_at_flis.man.torun.pl>...
>Nie wiem jak sciągnąć całą liste dyskusylną np. na temat gier tak żeby
można
>było w offline sobie czytać razem z odpowiedziami. Mam na to sposób
>polegający na klikaniu na każdy list żeby go wczytało.
>Proszę o odpowiedz najlepiej na mejla wwwojo_at_friko5.onet.pl

W Outlook Expres robi sie to tak:
- w lewym oknie zaznaczasz nazwe grupy
- z menu narzedzia wybierasz " Pobierz te grupe"
- zanaczasz boxa " Pobierz nastepujace elementy"
- zaznaczasz "wszystkie wiadomosci"
- klikasz OK
 Duzo latwiej mozna zrobic to tak:
- w lewym oknie klikasz na nazwe grupy prawym przyciskiem
- z menu " Zaznacz do pobrania " wybierasz "wszystkie wiadomsci"
- powtarzasz to dla wszystkich grup , ktore chcesz pobierac
- z menu "Narzedzia" wbierasz pobierz wszystko - w ten sposob pobierzesz
wszystkie zaznaczone grupy + sprawdzisz maile + wyslesz korespondencje
- mozesz tez zaznaczyc z lewej nazwe serwera grup - musisz miec zaznaczone
wczesniej grupy
- wybrac w " Narzedziach" | " Pobierz to konto" - pobierzesz w ten sposob
tylko grupy.

Mam nadzieje ze nie zamieszalem.

Sir Slayer
slayer_at_kki.net.pl "You might be a king or just a sweeper
slayer_at_box43.gnet.pl but sooner or later
Gdynia (0) 601 68-00-69 you'll dance with the reaper"