Monitory 17" - moj wybor

Autor: Grzegorz Gierlik (gregg_at_lo13.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 11:50:03 MET DST

Witam i pozdrawiam

Tym razem nie tawiam pytania, lecz udzielam odpowiedzi.

Czytalem sobie listy na temat monitorow, czytalem testy, sprawdzilem
dane producentow na temat ich wyrobow.
Dla mnie najlepszym wyborem jest monitor Sony ES za ok. 2500 PLN.
Dobry kineskop, 2 lata gwarancji, porzadna firma.
CTX Futura jest ok. 100 PLN tanszy - moim zdaniem warto doplacic do Sony.

Tanszym rozwiazaniem jest CTX 1792SE - parametry ma swietne. Ktos napisal
ze obraz w rzeczywistosci takze. Cena ok. 1800PLN - ale to nie Trinitron.

Sa jeszecze Samsungi serii ,,b'' i ,,p'', rozniace sie podobno bardziej cena
niz wlasciwosciami - ,,p'' ma dodatkowa powloke, ale nie wiem co ona daje.
Cena to ponad 1500PLN.

Dla mnie Bealine odpadaja - za duzo zlego o nich pisza.

Ja sie prawie zdecydowalem na Sony 200ES.
Drugi wybor to CTX 1792SE.
Trzeci Samsung 700p.

Monitory Iiama to inna jakosc (i cena).
NECi CromaClear dla mnie takze odpadaja z cena ponad 3000PLN za NEC E700
(w TCH). Jak ktos zna lepsza oferte nich napisze.

---
Grzegorz Gierlik