Re: Monitory 17" - moj wybor

Autor: Paweł Boguszewski (pmbogusz_at_1234nencki.gov.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 12:20:15 MET DST

Grzegorz Gierlik wrote:

> Witam i pozdrawiam
>
> Tym razem nie tawiam pytania, lecz udzielam odpowiedzi.
>
> Czytalem sobie listy na temat monitorow, czytalem testy, sprawdzilem
> dane producentow na temat ich wyrobow.
> Dla mnie najlepszym wyborem jest monitor Sony ES za ok. 2500 PLN.
> Dobry kineskop, 2 lata gwarancji, porzadna firma.
> CTX Futura jest ok. 100 PLN tanszy - moim zdaniem warto doplacic do Sony.

To zależy. Ten CTX ma przecież ten sam kineskop (Sony trinitron).Różnice są w
elektronice. Sony ES to najsłabszy model. Być może CTX Futura ma więcej
możliwości ustawiania parametrów obrazu. Sam mam SONY 100ES (15'') i wkurza mnie
brak możliwości regulacji barw podstawowych, zniekształceń poduszkowych itp.

> Sa jeszecze Samsungi serii ,,b'' i ,,p'', rozniace sie podobno bardziej cena
> niz wlasciwosciami - ,,p'' ma dodatkowa powloke, ale nie wiem co ona daje.
> Cena to ponad 1500PLN.

No nie bardzo. Jest różnica pomiędzy b i p . Pozatym najgorszy "s" -1700PLN a
"p" -2400PLN

> Ja sie prawie zdecydowalem na Sony 200ES.
> Drugi wybor to CTX 1792SE.
> Trzeci Samsung 700p.
>
> Monitory Iiama to inna jakosc (i cena).
> NECi CromaClear dla mnie takze odpadaja z cena ponad 3000PLN za NEC E700
> (w TCH). Jak ktos zna lepsza oferte nich napisze.

Jak dla mnie to jak trinitron to CTX futura, jak delta to Samsung

--
Pozdrowionka
  Paweł Boguszewski