Re: Ludziska! cuda jakie czy co? - transfery zwariowaly!!!

Autor: Grzegorz Gierlik (gregg_at_lo13.univ.szczecin.pl)
Data: Tue 07 Jul 1998 - 12:01:07 MET DST

Witam i pozdrawiam,

In pl.comp.pecet drNimn00l <lipniu_at_uoo.univ.szczecin.pl> wrote:
> hi all!

> mam 'problem' - dzieje sie cos dziwnego, mianowicie transfery skoczyly
> mi o rzad wielkosci!

> ze stanami z 3/4 serverow mam 10-15k/s z Polska 20-100k/s
> :-))))))))))))

> jestem ze szczecina, moze jacys inni mieszkancy miasta sie wypowiedza?

> greetz from drNimn00l

Moja interpretacja.

Powyzsze zjawisko jest spowodowane letnia przerwa wakacyja w szkolach
i na uczelniach.
Jego skutkiem jest wielokrotne zmniejszenie liczby studentow korzystajacych
z sieci, a tym samym powazne zmniejszenie calkowitej liczby bajtow przesylanych
po laczach.
Podobne zjawisko mozna zaobserwowac w piatki od godziny 16.00
co spowodowane jest zakonczeniem dnia pracy. Transfer zwieksza sie kilkakrotne.
Korzystam z sieci od trzech lat. Zawsze w wakacje byl szybszy transfer.

Moje spostrzezenie.
Rzeczywiscie jest szybciej.
Ale studentow jest ok. dziesieciokrotnie mniej.

--
Grzegorz Gierlik
(tez ze Szczecina, z informatyki na PS).