Jak sprawdzić zawartość archive.pst

Autor: Juras W. (juraswi_at_polbox.com)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 01:28:28 MET DST

Chciałem zarchiwizować elementy otrzymane i elementy wysłane
w MS Outlook 98.
Wykonałem nast. czynności:
File-Archive...-na karcie Archive zaznaczam folder wysłane elementy
i określam elementy do archiwizacji (starsze niż-18 czerwca)-OK.
Coś się dzieje i już. Nie wiem, czy wiadomości zostały przeniesione
do archiwum, czy nie. W folderze wysłane elementy nie ma zmian.
Nadal znajdują się w nim elementy starsze niż (18 czerwca).
Jak sprawdzić czy coś się stało.Pozdrawiam
Juras W.