Re: K6 czy PII

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 11:49:17 MET DST

>Taaaaaaaaaa - napewno wszyscy Ci uwierza

Nie musza wierzyc.
Nie wiedza co traca!

>Z mojej strony EOT - jak dorosniesz to moze z Toba jeszcze porozmawiam
>- narazie trafiasz do kf.

Jestes zbyt pewny siebie.
Rozmowa z czlowiekiem ktory nie przyjmuje do wiadomosci slow innych ludzi
nie ma sensu.
Postraj sie spojrzec na siebie realnie.
Jak narazie nie dales oznak jakiejkolwiek wyzszej inteligencji.
Postaraj sie nad tym popracowac nim zaczniesz nastepna rozmowe.

PS

na pl.rec.gry.komputerowe.sprzet czepiales sie Jacka Piskozuba ze trzyma sie
tylko faktow podanych na internecie.
Teraz sam pokazales ze ty robisz to samo.
Przeciez nie sprawdziles mnoznikow wyzszych niz 4.
A one u mnie dzialaja!!

Sir Slayer

slayer_at_kki.net.pl
slayer_at_box43.gnet.pl
UIN : 11123857
http://www.kki.net.pl/slayer
Gdynia (0) 601 68-00-69

"You might be a king or just a sweeper
but sooner or later you'll dance with the reaper"