Re: K6 czy PII

Autor: Vindex (vindex_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 22:52:33 MET DST

On Sun, 5 Jul 1998 16:50:26 +0200, "Slayer" <slayer_at_box43.gnet.pl>
wrote:

>NIE NAZYWAJ MNIE OSZUSTEM.

A czemu? W koncu napisales cos co nie jest prawda - to sie chyba
nazywa oszustwo?

>By tego uniknac, wyjasnie wiec kwestie raz a dobrze.
>
>W tej chwili mam plyte P2L97 firmy Asus , jak zapewne wiesz na LX'e.
>Jak napisalem to post wyzej zamierzam ja zmienic na P2B opatra na BX'e.
>W jednym z postow zeczywiscie napisalem ze mam P2B.
>Wie wyjasniam ze jeszcze nie mam i zawiedzionych przepraszam ze sie
>pospieszylem.

<sarcastic mode on>
No tak - rzeczywiscie jest to drobna pomylka
<sarcastic mode off>

>O taktowaniu 375 pisalem na grupie pl.rec.gry.komputerowe.sprzet
>bo tak bylo.
>Powyslaniu tamtych postow postanowiem sprawdzic jak to bedzie z 5* 83. I co
>sie stalo ... ?
>Zadzialalo!!!!
>Wiec na tej grupie napisalem ze taktuje procek na 416.
>Nie chcesz, nie wierz.
>Mi zalezy na dzialaniu kompa a nie na tym bys ty mi wierzyl.

Taaaaaaaaaa - napewno wszyscy Ci uwierza

>A jesli chodzi o magiczny mnoznik 4, to jak widac producenci nie sa w stanie
>przewidziec wszystkiego. ( ty tez)
>Nie jestes wyrocznia w sprawach komputerowych.

Za to Ty bez watpienia

>Sir Slayer

Z mojej strony EOT - jak dorosniesz to moze z Toba jeszcze porozmawiam
- narazie trafiasz do kf.

Vindex