Re: Re[2]: - !!! PIRATOW ZA JAJA !!! --

Autor: slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 14:19:53 MET DST

Daniel //BadBoy// Pykalo <badboy69_at_kki.net.pl> wrote in article
<35A08FB0140.FB37BADBOY69_at_kki.net.pl>...

> Ale powracajac do sedna nie mosiz mi robic malego wykladu ekonomi tej
> akura od 4 lat sie ucze

Ty uczysz sie jej cztery lata i piszesz takie glupoty?
Ja zawsze mowilem ze poziom
polskich szkol ekonomizncyh jest na poziomie polskiej ekonomii.

> Mysle ze zauwazyles sedno problemu i tu sie z toba zgodze ale nie mozna
> przesadzac.
>
> A owszem piractwo oslabia ale nie do takiego stopnia zeby firma ktora
> "produkuje kod" mila zbankrutowac lub zwalniac pracowniow z tego powodu.

Ale na pewno nie sklania jej piractwo do rozwoju ani zatrudniania nowych,
prawda?

> Owszem jest kilka ekonomicznych aspektow calej sprawy ktore nalezy
> rozwazyc. Rynek kieruje sie swoimi scisle okreslonymi prawami.
> Jesli jakakolwiek firma produkuje towar na ktorego nie ma zbytu to nie
> ma sie czemu dziwic ze jest nie rentowna i zmieza ku bankroctwu.

Jest kilka "ekonomicznych aspektow" ????
Problem piractwa JEST problemem ekonomicznym.

> Mysle ze z branza komputerowa jest tak samo. Firma produkujaca dobre
> programy(zachowujac przy tym szeroki ich wybor a przedewszystkim majac
> na nie zbyt)mimo piractwa jest wstanie sie rozwijac a zaczym idze
> tworzyc nowe etaty pracy.

Kazda firma zarabia sprzedajac, gdy nie ma komu sprzedac bo wszyscy uzywaja
pirackiego oprogramowania nawet najlepsza firma upada.