Re: Re[2]: - !!! PIRATOW ZA JAJA !!! --

Autor: Daniel (badboy69_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 10:49:52 MET DST

Daniel "//BadBoy//" Pykalo wrote:
> Podja nazwisko i adres.
> Oczywiscei ze piractwo oslabia rynek, oczywiscie ze jest czynnikiem
> negatywnie wplywajacym na rentowanosc firm produkujacych kod, oczywiscie z
> zmniejsza rentownosc firm i powoduje zmniejszanie ilosci srodkow na rozwoj
> w tym i nowe miejsca pracy.
> Rentownosc jest czynnikiem determinujacym powodzenia kazdego
> przedsiewziecia.
>
> Jesli tego nie rozumiesz to ci juz nikt nie pomoze.

A poco ci moj adres?, wiesz ja nie ogladam kolegow od tylu - przykro mi
ze cie zawidlem.

Ale powracajac do sedna nie mosiz mi robic malego wykladu ekonomi tej
akura od 4 lat sie ucze

Mysle ze zauwazyles sedno problemu i tu sie z toba zgodze ale nie mozna
przesadzac.

A owszem piractwo oslabia ale nie do takiego stopnia zeby firma ktora
"produkuje kod" mila zbankrutowac lub zwalniac pracowniow z tego powodu.

Owszem jest kilka ekonomicznych aspektow calej sprawy ktore nalezy
rozwazyc. Rynek kieruje sie swoimi scisle okreslonymi prawami.
Jesli jakakolwiek firma produkuje towar na ktorego nie ma zbytu to nie
ma sie czemu dziwic ze jest nie rentowna i zmieza ku bankroctwu.

Mysle ze z branza komputerowa jest tak samo. Firma produkujaca dobre
programy(zachowujac przy tym szeroki ich wybor a przedewszystkim majac
na nie zbyt)mimo piractwa jest wstanie sie rozwijac a zaczym idze
tworzyc nowe etaty pracy.

Wiec moze mi wyjasnisz jak z tym berobociem wsrod programistow, bo mi
sie zdaje ze nadal rynke jest na nich chlony

A co do adresu jesli podasz mi powazne powod zapotrzebowania na moj
adrs(nazwisko przeciez masz w sygnaturze)to z checia ci go podam

Pozdrawiam
                      badboy69_at_kki.net.pl & badboy69_at_polbox.com