Re: Re[2]: - !!! PIRATOW ZA JAJA !!! --

Autor: slawomir (sd000001_at_polbox.com)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 13:21:03 MET DST

> Nie wiem skad wyciagnoles takie wnioski ale sa poprostu banalne,
> Bezrobocie wsrod programistow ty chyba sobie kpisz, wskaz chociaz
> jednoego programiste ktory przez piractwo stracil prace lub jej wogule
> nie podjol bo mis sie zdaje ze raczej bedzie to wynikalo z ich
> niechlujstwa i lenistwa(w szukaniu pracy lub jej utrzymaniu)

Podja nazwisko i adres.
Oczywiscei ze piractwo oslabia rynek, oczywiscie ze jest czynnikiem
negatywnie wplywajacym na rentowanosc firm produkujacych kod, oczywiscie z
zmniejsza rentownosc firm i powoduje zmniejszanie ilosci srodkow na rozwoj
w tym i nowe miejsca pracy.
Rentownosc jest czynnikiem determinujacym powodzenia kazdego
przedsiewziecia.

Jesli tego nie rozumiesz to ci juz nikt nie pomoze.