Re: K6 czy PII

Autor: Slayer (slayer_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 16:50:26 MET DST

>Taaaaaaaaaaaaaaaaaaa - jesli oszukujesz to przynajmniej rob to
>inteligentnie. Piszesz ze masz Celerona 266 puszczonego na 416 (a pare
>postow wyzej za na 375) i LX'a (post wyzej ze BX'a) co jest kompletna
>bzdura bo Celron ma mnozniki powyzej 4 zablokowane a 416 wymaga
>mnoznika 5 (5*83). Moze lepiej pisz Sir Cheater?
>
>Vindex

NIE NAZYWAJ MNIE OSZUSTEM.

By tego uniknac, wyjasnie wiec kwestie raz a dobrze.

W tej chwili mam plyte P2L97 firmy Asus , jak zapewne wiesz na LX'e.
Jak napisalem to post wyzej zamierzam ja zmienic na P2B opatra na BX'e.
W jednym z postow zeczywiscie napisalem ze mam P2B.
Wie wyjasniam ze jeszcze nie mam i zawiedzionych przepraszam ze sie
pospieszylem.

O taktowaniu 375 pisalem na grupie pl.rec.gry.komputerowe.sprzet
bo tak bylo.
Powyslaniu tamtych postow postanowiem sprawdzic jak to bedzie z 5* 83. I co
sie stalo ... ?
Zadzialalo!!!!
Wiec na tej grupie napisalem ze taktuje procek na 416.
Nie chcesz, nie wierz.
Mi zalezy na dzialaniu kompa a nie na tym bys ty mi wierzyl.

A jesli chodzi o magiczny mnoznik 4, to jak widac producenci nie sa w stanie
przewidziec wszystkiego. ( ty tez)
Nie jestes wyrocznia w sprawach komputerowych.

Sir Slayer

slayer_at_kki.net.pl
slayer_at_box43.gnet.pl
UIN : 11123857
http://www.kki.net.pl/slayer
Gdynia (0) 601 68-00-69

"You might be a king or just a sweeper
but sooner or later you'll dance with the reaper"