Re: Ktory dysk warto kupic?

Autor: Lukasz 'DentarG' Jozwinski from Lublin (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 19:16:35 MET DST

>Dzieki za link do storage review. Z opisanych tam wynikow testow wynika,
>ze dyski IBM DHEA sa lepsze od Seagate Medalist Pro (przynajmniej jezeli
>chodzi o pojemnosc 6.5GB).
>Dlatego moje kolejne pytanie kieruje do posiadaczy tych dyskow.
>
>1. Jak sprawuja sie dyski IBM'a? - chodzi mi m.in. o temperature, poziom
>szumow, itd.
Sa lekko cieple ... a w porownaniu do Seagate sa lodowate ... ja mam i
tak pod dyskiem wentyletorek taki jak w zasilaczu ...
jesli chodzi o glosnosc ... to prze miesiac po zmianie z Caviara
musialem przykladac ucho do obudowy zeby zobaczyc czy dysk pracuje czy
nie ..... slychac go tylko przy wlaczaniu kompa jak sie rozpedza ;))

>2. Jak mniej wiecej ksztaltuja sie ceny tych dyskow?

Nie sa az takie drogie ...
u Przemka Mikosza sa za ;))
IBM Hercules DHEA-36480 UDMA33
6500 MB 5400 obr 789,- zl ;)
IBM Hercules DHEA-38451 UDMA33
8500 5400 999,-
IBM Titan DTTA-371010 UDMA33
10100 7200 1449,-
IBM Titan DTTA-351680 UDMA33
16800 7200 2049,-
Niestety to OEMy i maja 24 miesiace gwarancji .. ale mi to wystarcza..
Ja osobiscie mam starszy model DCAA-34300 i jest zajebisty ....
A mam znajomego ktory od poczatu zabawy komputerami PC mial dyski
tylko IBMa, ok 100MB potem ok 500 potem kolo 2 GB
a teraz chyba ma jakies duze SCSI IBMa i nie miaj ani jednego bad
sectora .. dla tego IBM nie podaje MTBF na dyski bo one sie nie psuja
Ja bym kupil ten 10,1 GB, jakbym mial tyle kasy .. ale i te z serii
5400 obr sa bardzo dobre .. na pewno lepsze niz seagate ... nie mowiac
juz o Caviarze ........

pzdr,
DentarG

--
       e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Lublin
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/