Re: CDROM ASUS 34x

Autor: Lukasz 'DentarG' Jozwinski from Lublin (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 19:16:37 MET DST

On Fri, 3 Jul 1998 14:50:10 +0200, "Dominik Rak"
<niki5_at_friko3.onet.pl> wrote:

>Mam zamiar kupić ale nic o nim nie wiem :-(
>Najpierw chciałem Teac'a ale wrocławski GEN - (mój "dostawca")
>już ich nie prowadzi i mówi że Teac jest przereklamowany ?
>Jakieś sugestie ?
>
>Dominik Rak
>niki5_at_friko3.onet.pl

Mam go od jakichs 4 miesiecy ... jest calkiem dobry ...
U mnie czyta audio z 4-5x ale bez zadnych szumow i trzaskow, ISO i RAW
zrzuca w 5 minut ... bardzo szybko ineksuje wlazany CD .. ma bardzo
maly czas dostepu ...
Jedyne co mnie denerwuje ... dosc dlugo indeksuje plytyt multisesion,
ktore maja 3 lub 4 sesje ...
Jak na razie nie mialem plyty ktorej by, nie przeczytal ...
Jest juz model 40x, minimalnie drozszy .. a pewnie oproczy minimalnej
zmiany szybkosci tez cos poprawiono ... moze czyta lepiej multisesion
;))
Jedynym rywalem moze byc TEAC lub Plextor ... nic innego ...
Jedno co mnie martwi to to, ze w Boot'cie ASUS dostal 2 punkty na 10
?? ... troche mnie to zdziwilo, ale moze mieli uszkodzony model do
testow ... ;))))
U mnie jest OK ... szybki cichy i czyta wszystko, po za tym ma play

pzdr,
DentarG

--
       e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Lublin
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/