Re: Ktory dysk warto kupic?

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Fri 03 Jul 1998 - 09:36:15 MET DST

Pawel Rupinski wrote:

> Sa dyski IBM'a 7200 rpm, ale najmniejszy model to 10GB (Ide). Nie jest
> specjalnie szybszy od Seagate, poza tym IBM'y ma malo ludzi i nie wiadomo jak
> z padliwoscia (IBM nawet nie podaje MTBF). Jest jeszcze inna alternatywa:
> Maxtor Diamond Max 7200rpm, ale tez chyba minimum 10GB. W testach na
> www.storagereview.com wypadl najlepiej sposrob "zlotej trojcy". Ciekawe kiedy
> Caviar i Quantum cos wypuszcza.
>
> rupiec_at_friko2.onet.pl

Dzieki za link do storage review. Z opisanych tam wynikow testow wynika,
ze dyski IBM DHEA sa lepsze od Seagate Medalist Pro (przynajmniej jezeli
chodzi o pojemnosc 6.5GB).
Dlatego moje kolejne pytanie kieruje do posiadaczy tych dyskow.

1. Jak sprawuja sie dyski IBM'a? - chodzi mi m.in. o temperature, poziom
szumow, itd.
2. Jak mniej wiecej ksztaltuja sie ceny tych dyskow?

--
Regards,
Jacek Gutkowski, Lucent Technologies NS Poland S.A.