Re: Jak dzialaja emulatory ???

Autor: [mzimu] (mzimu_at_hyperreal.art.pl)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 18:30:38 MET DST

On Sun, 05 Jul 1998 13:07:11 GMT, marek77_at_polbox.com (Marek) wrote:

>Wszedzie sie slyszy o emullatorach,
>natomiast ja nie mam pojecia jak one dzialaja !

>Jak uzywa sie emulatora PSX to trzeba podlaczyc konsole do
>kompa czy poprostu wlozyc plytke do napedu ???
>Jezeli podlaczyc to jak ?
>Czy przy kazdym uruchamianiu gierki trzeba tez uruchamiac emulator ?

>A gierki z amigi, podlaczac amisie czy wkladamy dyskietki do stacji ?!

Nie. PC nie odczyta dyskietki Amigi. Żeby przenieść oprogramowania
z A musisz użyć prawdziwej Amigi, albo zlutować sobie "Amiga Floppy
Reader" (schemat itd u mnie na stronie - szczerze mówiąc nie
próbowałem, ale może znajdzie się odważny ;)))

>I czy mozna przekonwertowac (np. gre) aby potem chodzila na innym
>komputerze juz jako soft PC ???

Nie. Emulator "udaje" inny komputer (tzn. np. w wypadku
Amigi tłumaczy instrukcje motorlki na intela etc), natomiast
nie przerabia oprogramowania tak, że można je odpalać
bezpośrednio (a nie spod emulatora).

pozdrawiam,

Marcin
http://emul8.bydnet.com.pl