Re: Jak dzialaja emulatory ???

Autor: Julius (CKobylinski_at_optimus.szczecin.pl)
Data: Mon 06 Jul 1998 - 11:46:50 MET DST

Witam,
emulacja innego komputera polega (w dużym uproszczeniu) na tym, że komputer
analizuje kod z innego komputera, np. amigi i tłumaczy go na swój kod, tj.
pobiera instrukcję (w przypadku amigi) motoroli, analizuje ją i wykonuje
zestaw swoich instrukcji, które odpowiadają instrukcji z np.
motoroli.Oczywiście dochodzi do tego jeszcze obsługa grafiki i muzyki. I
właśnie dlatego, że komputer musi tłumaczyć jedną "cudzą" instrukcję na
kilka swoich, to komputer się "ślimaczy". Mniej więcej tak to wygląda z
"grubsza".

Pzdrawiam, Julius.

Marek <marek77_at_polbox.com> napisał(a) w artykule
<359f73e4.596280_at_news.lublin.pl>...