Jak dzialaja emulatory ???

Autor: Marek (marek77_at_polbox.com)
Data: Sun 05 Jul 1998 - 15:07:11 MET DST

Wszedzie sie slyszy o emullatorach,
natomiast ja nie mam pojecia jak one dzialaja !

Jak uzywa sie emulatora PSX to trzeba podlaczyc konsole do
kompa czy poprostu wlozyc plytke do napedu ???
Jezeli podlaczyc to jak ?
Czy przy kazdym uruchamianiu gierki trzeba tez uruchamiac emulator ?

A gierki z amigi, podlaczac amisie czy wkladamy dyskietki do stacji ?!
I czy mozna przekonwertowac (np. gre) aby potem chodzila na innym
komputerze juz jako soft PC ???

Bede wdzieczny za odpowiedzi na te pytania !